Honda CRF250R har mye av det samme som storebror CRF450R – blant annet en Engine Mode-velger som gjør at du kan velge mellom tre måter motoren skal virke på avhengig av kjørestil og underlag.
Reduserer rundetidene
Det er skarp konkurranse og spisse albuer i MX2-klassen, både for amatørene og proffene. Det krever sitt av både utstyr og fører. Honda sin CRF250R har lenge vært en potent og stabil vinnertype.
Masse oppgraderinger
Sykkelen har 49 mm Showa USD pneumatiske dempere, nye lyddempere og 260 mm bremseskive foran. Det vektsentrerte chassiset matcher oppgraderingene på motor og demping perfekt, og gir deg full kontroll både på bakken og i lufta.
Topplokket er redesignet, og det samme er stempel og stempelstang. Resultatet er mer toppeffekt. Momentet ved lav hastighet har blitt bedre, så vel som på toppen. Eksosrøret har fått et ytterligere et kammer, og de to bakre lyddemperne er redesignet på innsiden.